Mācību darbs pēc brīvlaika no 26.oktobra līdz 6.novembrim
Saskaņā ar valdības noteiktiem ierobežojumiem (Atsauce uz tiesību aktu https://likumi.lv/ta/id/315304.) no 17. oktobra līdz 6. novembrim profesionālās ievirzes izglītības un interešu izglītības programmu apguvei jānotiek attālināti vai klātienē tikai individuāli. Individuālās stundas mūzikas specialitātēs notiks pēc esošā mācību grafika klātienē, bet grupu stundas - attālināti (solfedžo, mūzikas literatūra, ritmika un stundas mākslas un dejas programmās, arī interešu izglītības pulciņos). Ņemot vērā pavasara attālināto mācību pieredzi, piedāvājam grupu stundu individuālās klātienes konsultācijas (izņemot ritmiku, klasisko deju, un sporta deju).
Sīkāka informācija e-klasē, vai pie pedagogiem.
Mūzikas teorētisko priekšmetu mācību darba plāns 26.10.2020-06.11.2020
Skolotājas Jolantas Veršinskas
darba plāns solfedžo priekšmetam
2 nedēļām 26. oktobra – 6. novembrim
Klase |
Mācību viela |
Vingrinājumi |
Patstāvīgā darba tēmas un uzdevumi (darba lapas) |
3. kl. |
1. Re mažors, si minors. 2. Triskanis, sekstakords, kvartsekstakords. 3. Sekundas un tercas Re mažorā un no skaņas. |
Nr. 183. - 189. |
Sekundas 1. uzd. Nosaki dotās sekundas. 2. uzd. Raksti no dotajām skaņām áâ
Tercas 1. uzd. Atrast dotajām piemērā. 2. uzd. Uzrakstīt no dotajām skaņām. |
4. kl. 2.gr. |
1. Mi mažors, do# minors. 2. Noturīgie intervāli mažorā un minorā. 3. Galvenās pakāpes (T, S, D) un trijskaņi.
|
Nr. 251. - 257. |
Noturīgie intervāli 1. uzd. Nosaki intervālus. 2. uzd. Aizpildi tabulu.
Intervāli 1. uzd. Veido intervālu apvērsumus. 2. uzd. Nosaki izveidotos apvērsumus. |
5. kl. |
1. Dominantes septakords ar atrisinājumu minora gammās (la, mi, si, re min.). 2. 4. akordu secība ( Do, Sol, Re, Fa, Si b maž.). 3. T, S, D trijskaņi # gammās līdz 4 zīmēm. 4. Priekšstats par Si maž., sol # min. |
Nr. 347. - 353. |
Akordi 1. uzd. Veido prasīto akordu ķēdīti. 2. uzd. Papildinot tercas, veido prasītos akordus.
Vienkāršie intervāli 1. uzd. Uzraksti intervālu secību Re mažorā. 2. uzd. Izveido intervālu secību mi minorā. |
Klase |
Mācību viela |
Vingrinājumi |
Patstāvīgā darba tēmas un uzdevumi (darba lapas) |
6. kl. 2.gr. |
1. Kvintu aplis (gan # virzienā, gan b virzienā, nosakot mažora un minora tonalitātes un atslēgas zīmes). 2. Mažora un minora triskaņi, sekstakordi, kvartsekstakordi no skaņām ‘’do’’, ‘’re’’un ‘’mi’’, nosakot tonalitāti. 3. pl 4, pm 5 minora gammās ar atrisinājumu. 4. Dominantes septakords ar apvērsumiem un atrisinājumiem. 5. Priekšstats par Fa # maž., re # min. |
Nr. 407. - 413. |
Intervāli pl 4 un pm 5 1. uzd. Nosaki dotos intervālus. 2. uzd. Pārveido no t 5 uz pm 5, no t 4 uz pl 4 un otrādi.
Mažora un minora triskaņi, sekstakordi, kvartsekstakordi 1. uzd. Veido akordus no skaņas ‘’mi’’. 2. uzd. Papildini intervālus, veido prasītos akordus. |
7. kl. |
1. Intervāli pl 2, pm 7. 2. Dominantes septakords ar apvērsumiem un atrisinājumiem mažora un minora gammās līdz 4 zīmēm. 3. Priekšstats par 7 zīmju tonalitātēm. 4. Kvintu aplis. |
Nr. 500. - 509. |
Intervāli 1. uzd. Nosaki uzrakstītās septīmas (m 7, l 7, pm 7). 2. uzd. Uzraksti prasītos intervālus intervālu secībā ar pl 2 un pm 7.
Akordi 1. uzd. Veido dominantes septakordu un apvērsumus no skaņas ‘’re’’, nosaki tonalitātes. 2. uzd. Papildini tabulu, ierakstot visus zināmos akordus. |
Teorētisko priekšmetu mācību darba uzdevumi no 26.10.2020.-6.11.2020.
Linda Razalinska
Solfedžo
klase |
datums |
Stundas tēma |
Veicamie uzdevumi |
|
1 |
26.10 |
Reģistrs |
DB.20.lpp teorija; darbs DML*. Dziedāt vingrinājumu no kopētajām lapām-nr.6. |
*DML-digitālie mācību līdzekļi(google pārlūkā)-Rūķu skola- oktāvas- nošu apzīmējumi dažādās oktāvās |
|
29.10 |
Reģistrs |
Darbs DML*; uzdevumi DB: 21., Dziedāt vingrinājumu no kopētajām lapām-nr.7. |
*DML-digitālie mācību līdzekļi(google pārlūkā)-Rūķu skola- oktāvas- nošu apzīmējumi dažādās oktāvās |
|
2.11 |
Nošu garumi |
DB uzdevumi: 23.(salikt taktssvītras),26., Darbs DML*. Dziedāt vingrinājumu no kopētajām lapām-nr.8. |
*DML-digitālie mācību līdzekļi(google pārlūkā)-Rūķu skola- Ritms- nošu ilgumi, pauzes. |
|
5.11 |
Nošu garumi |
DB uzdevumi: 28., 29., 30. Darbs DML*. Dziedāt vingrinājumu no kopētajām lapām-nr.9. |
*DML-digitālie mācību līdzekļi(google pārlūkā)-Rūķu skola- Ritms- nošu ilgumi, pauzes. |
|
|
|
|
|
2(I) |
26.10 |
Kvarta, kvinta |
Darboties DML*; Dziedāt vingrinājumu no kopētajām lapām-nr.86. |
*DML-digitālie mācību līdzekļi(google pārlūkā)-Sprīdīša skola- Intervāli- To mēs jau zinām |
|
29.10 |
Kvarta, kvinta |
DB uzdevumi: 30., 31. Dziedāt vingrinājumu no kopētajām lapām-nr.86. |
|
|
2.11 |
4/4 taktsmērs |
Darboties DML*; Dziedāt vingrinājumu no kopētajām lapām-nr.85. |
*DML-digitālie mācību līdzekļi(google pārlūkā)-Sprīdīša skola- dažādi taktsmēri |
|
5.11 |
Metāla pūšamie instrumenti |
DB 21.lpp(teorija); Darboties DML* |
*DML-digitālie mācību līdzekļi(google pārlūkā)-Sprīdīša skola- mūzikas instrumenti- metāla pūšamie instrumenti |
|
|
|
|
|
2(II) |
26.10 |
Kvarta, kvinta |
Darboties DML*; Dziedāt vingrinājumu no kopētajām lapām-nr.86. |
*DML-digitālie mācību līdzekļi(google pārlūkā)-Sprīdīša skola- Intervāli- To mēs jau zinām |
|
29.10 |
Kvarta, kvinta |
DB uzdevumi: 30., 31. Dziedāt vingrinājumu no kopētajām lapām-nr.86. |
|
|
2.11 |
4/4 taktsmērs |
Darboties DML*; Dziedāt vingrinājumu no kopētajām lapām-nr.85. |
*DML-digitālie mācību līdzekļi(google pārlūkā)-Sprīdīša skola- dfažādi taktsmēri |
|
5.11 |
Metāla pūšamie instrumenti |
DB 21.lpp(teorija); Darboties DML*. Dziedāt vingrinājumu no kopētajām lapām-nr.85. |
*DML-digitālie mācību līdzekļi(google pārlūkā)-Sprīdīša skola- mūzikas instrumenti- metāla pūšamie instrumenti |
|
|
|
|
|
4 (I) |
26.10 |
Galvenie trijskaņi |
Burtnīcas aizmugurē uzrakstīt tonalitātēs līdz 2 zīmēm galvenos trijskaņus(T53, S53, D53)- obligāti nosūtīt! Dziedāt gammas līdz 2 zīmēm. |
|
|
29.10 |
Trijskaņa apvērsumi |
DB 16.lpp(teorija), 16.uzd.; Darboties DML*. Dziedāt gammas līdz 2 zīmēm. |
*DML-digitālie mācību līdzekļi(google pārlūkā)-Pepijas skola- intervāli un akordi- M un m trijskaņi un apvērsumi |
|
2.11 |
Trijskaņa apvērsumi |
Darboties DML*. DB uzdevumi- 18. Vingrinājumi no kopētās lapas- 206. |
*DML-digitālie mācību līdzekļi(google pārlūkā)-Pepijas skola- intervāli un akordi- M un m trijskaņi un apvērsumi |
|
5.11 |
Trijskaņa apvērsumi |
Darboties DML*. DB uzdevumi- 19. Vingrinājumi no kopētās lapas- 206. |
*DML-digitālie mācību līdzekļi(google pārlūkā)-Pepijas skola- intervāli un akordi- M un m trijskaņi un apvērsumi |
|
|
|
|
|
6(I) |
26.10 |
Pl4, pm5 |
DB. 24.uzd. Darboties DML*. Dziedāt gammas līdz 4 zīmēm. |
*DML-digitālie mācību līdzekļi(google pārlūkā)-solfedžo 6.klasei- intervāli- intervālu atrisināšana- pl4, pm5, pm7, pl2. |
|
29.10 |
Pl4, pm5. Re, si. |
DB.30.uzd. Darboties DML*. Dziedāt gammas līdz 4 zīmēm. |
* DML-digitālie mācību līdzekļi(google pārlūkā)-solfedžo 6.klasei- intervāli- intervālu atrisināšana- pl4, pm5, pm7, pl2. |
|
2.11 |
S53 un D53 apvērsumi |
DB 22.lpp uzd. 32. Darboties DML*. Vingrinājums no kopētās lapas- nr. 253.
|
* DML-digitālie mācību līdzekļi(google pārlūkā)-solfedžo 6.klasei- TSD akordi un apvērsumi |
|
5.11 |
S53 un D53 apvērsumi |
DB 22.lpp uzd. 33. Darboties DML*. Vingrinājums no kopētās lapas- nr. 254.
|
* DML-digitālie mācību līdzekļi(google pārlūkā)-solfedžo 6.klasei- TSD akordi un apvērsumi |
Mūzikas literatūras plānojums
klase |
datums |
tēma |
Veicamie uzdevumi |
4/6 |
27.10. |
Seno kultūrtautu mūzika. |
Izmantojot skolotāja sūtīto prezentāciju, veidot konspektu par Indiju, Ķīnu. Klausīties pievienotos mūzikas fragmentus. *Sīkāk e-klases pastā! |
|
3.11 |
Seno kultūrtautu mūzika. |
Izmantojot skolotāja sūtīto prezentāciju, veidot konspektu par Seno Grieķiju un Romu. Klausīties pievienotos mūzikas fragmentus. *Sīkāk e-klases pastā! |
|
|
|
|
5/7 |
27.10. |
J. S. Bahs |
Prezentācijas vērošana; muzikālo fragmentu klausīšanās, žanru jēdzienu skaidrojumi. *Sīkāk e-klases pastā! |
|
3.11 |
J. S. Bahs |
Prezentācijas vērošana; muzikālo fragmentu klausīšanās, žanru jēdzienu skaidrojumi. *Sīkāk e-klases pastā! |
|
|
|
|
6/8 |
27.10. |
R. Šūmanis |
Prezentācijas vērošana; žanru jēdzienu skaidrojumi. *Sīkāk e-klases pastā! |
|
29.10 |
R. Šūmanis |
muzikālo fragmentu klausīšanās, žanru jēdzienu skaidrojumi. *Sīkāk e-klases pastā! |
|
3.11 |
R. Šūmanis |
Prezentācijas vērošana; muzikālo fragmentu klausīšanās, žanru jēdzienu skaidrojumi. *Sīkāk e-klases pastā! |
|
5.11 |
Romantisma laika 3 “Š” |
Darbs uzdevumi.lv |
Dejas teorijas plānojums
klase |
datums |
tēma |
Veicamie uzdevumi |
2.kurss |
26.10. |
Nošu atrašanās klaviatūrā Fa mažorā |
Vingrinājums- 48. Vingrinājuma spēlēšana uz klavierēm(der arī virtual piano) *Sīkāk e-klases pastā! |
|
2.11 |
Nošu atrašanās klaviatūrā Sol mažorā |
Vingrinājums- 53. Vingrinājuma spēlēšana uz klavierēm(der arī virtual piano) *Sīkāk e-klases pastā! |
3.kurss |
26.10. |
Re mažors |
Vingrinājums-67. Vingrinājuma spēlēšana uz klavierēm(der arī virtual piano) *Sīkāk e-klases pastā! |
|
2.11 |
Re mažors |
Vingrinājums-70. Vingrinājuma spēlēšana uz klavierēm(der arī virtual piano) *Sīkāk e-klases pastā! |
Teorētisko priekšmetu mācību darba uzdevumi no 26.10.2020.-6.11.2020.
Ronalds Rāviņš
Līdz 28.oktobrim skolotājam darba nespējas lapa
Solfedžo 8.klase.
• Turpināt pagaidām patstāvīgi dziedāt visus dotos kanonus. Piemēru lapas.
• Mācīties un atkārtot kvintu apli. Zināt tonalitātes no galvas bez liekas domāšanas.
• No 2.novembra, ja situācija nemainās, ar katru audzēkni individuāli tiks pārbaudīts apgūtais materiāls.
Koris
• Patstāvīgi apgūt visus dotos nošu materiālus. No galvas iemācīties Igauņu šūpļa dziesmu un vismaz 2.daļas no Ē .Ešenvalda ziemassvētku cikla.
• Mācēt nodziedāt R. Dubras Ave maria savu balsi.
• No 2.novembra, ja situācija nemainās, ar katru audzēkni individuāli tiks pārbaudīts apgūtais materiāls. Saraksts paliek esošais, kas ir katram audzēknim pateikts individuāli.
Grāfa laukums 1, Iecava, LV-3913, Latvija
Tālr.: 63942469
E-pasts: iecavasmms@iecava.lv
Nav notikumu |